Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Освіта майбутнього. Які навички ответственность прищеплювати українська школа?


Опубликованно 02.11.2017 03:27

Освіта майбутнього. Які навички ответственность прищеплювати українська школа?

Рівень освіти, что якої країни завжди відповідає рівню * економіки. I навпаки. Это країнах із розвинутою економікою сьогодні сделать і вирішують інші освітні завдання, ніж, скажімо, Україні. Наприклад, освітяни Великої Британії усвідомлюють, що сьогодні до школы йдуть діти, які вийдуть на пенсію от 2075 році.

Яким буде тоді світ? Чого i як треба навчати дитину, щоб вона могла бути корисною впродовж усього active соціального життя?

Звичайно, дати точну образ майбутнього на такий тривалий строк справжні вчені не беруться, ale намагаються окреслити напрями розвитку на змін затребуваних на ринку праці компетенцій хоча б найближчі 10-15 років.

Аналітики World Economic Forum прогнозують, що в п'ять років зміниться 35% затребуваних сьогодні компетенцій.

Найбільш затребуваним бодо вміння вирішувати складні завдання (Complex Problem Solving). Ця компетенція посідає перше місце й сьогодні, але вчені прогнозують, що 10 років потреба от спеціалістах, спроможних такі завдання вирішувати, зросте вдвічі.

Станеться це через зростання поток інформації * доступність. Уже сьогодні справжні інформаційні війни — реальність. Чатботи (роботи зі штучним інтелектом) пишуть пости в соціальних мережах, і все сложно відрізнити фейкові новини від реальних фактів. Навички відбору на осмислення інформації стають запорукою успіху або отказ от як окремого фахівця, i компанії.

Значно зросте потреба в креативних спеціалістах, які зможуть приймати нестандартні рішення. Сьогодні в найкращих школы Великої Британії вчать учнів робити... помилки. Яким буде результат, якщо зробити правильно, вже відомо. Але що вийде, коли порушити правила вийти за межі відомого? Этих школ вчать не боятися помилки, бо шлях до якого відкриття лежить по сумніви у правильності своїх знань, намаганні перевірити їх помилкою.

Чи можливо навчитися вирішувати складні завдання, застосовувати критичне мислення, креативність у школі, тебе оцінюють для тестирования d варіантами відповідей d яких лише один є правильним? Чи отримали б високий бал класики нашої літератури, якби їм запропонували написати "власне висловлення" критеріями ЗНО, навіть відсутність узагальнюючого слова ("письмо", "обряд") висновку впливає на загальну оцінку?

Ми не знаємо рівня освіти наших дітей. ЗНО — явище безумовно позитивне, але воно виявляє не рівень мислення и лише рівень засвоєння певної кількості інформації (яка, здебільшого, або ніколи в житті не знадобиться, або * дублюватимуть на вишах). Ми можемо лише припустити, що дитина, яка склала ЗНО на 120 i вище, балів, має більший обсяг памяти яті, кращий рівень сформованості навичок и tse пізніше может создать основные элементы для вирішення творчих завдань. Але чи зможе виконувати творчі завдання людина, якій змалечку виховали страх помилкою?

Сьогодні вже неможливо бути вчителем этого розумінні, якому це слово вживали 20 років. Він, профессор, перестав бути джерелом інформації. Учителів треб замінювати "освітніми технологи", завданням яких є не надання інформації и налагодження процесу навчання кожної дитини. Такі технологи повинні вміти оцінювати когнітивні можливості дітей, добирати методы навчання для кожної дитини. I практики (наприклад, розвиток критический мислення), i методология світі вже існують, і для них майбутнє.

Чи может виховувати креативних учнів наляканий профессор? Чому наляканий? То, що його контролюють на кожному кроці, незліченні звітності забирають час, який учитель занимается віддавати дітям и віддає сотрудников від освіти.

Я мав d багатьма вчителями, керівниками навчальних закладів i знаю, що вони бояться знехтувати "звітною діяльністю", бо від неї залежить i заробітна платня, i same перебування на посаді. И суті "звітна діяльність" наши учителів лише виправдовує існування великої кількості від чиновників освіти на утримання яких витрачаються чималі гроші.

Я думаю, що всі чули про успіхи фінської системи освіти, яку визнають сьогодні чи не найкращою в Європі. Щоб обійняти посаду вчителя от фінській школі, треба не лише мати відповідну освіту, але е перемогти у конкурсі большого кількістю претендентів. Прото, довіривши кандидатом посаду вчителя, його не контролюють. Бы довіряють... навчати. Same для владельца він відповідає. И все, що лежить за межами цього процесу, виконують інші спеціалісти. Фінський учитель может скористатися допомогою помічника ("молодшого вчителя"), якщо у класі є діти, які потребують особливої уваги не встигають засвоювати матеріал для темпі всього класу.

Звичайно, що ми не маємо на освіту этих коштів. Але ми можемо дати школы більше самостійності. Як у виборі больше, навчальних планів, і у вирішенні фінансових проблем.

Верховна Рады нарешті прийняла Закон про освіту". Дванадцятирічне навчання — це не головне. I школа-это не шлюбна агенція, як висловлювалися деякі депутати. Нарешті ВР ухвалила закон, який надає багато можливостей на свободи. Скасовується атестація шкіл в інспекції районних відділів освіти. Хто проходив такі перевірки, зрозуміє. Щойно об'їзди шкіл перед першим вересня закінчилися.

Гарантується вчителю свободу творчості на невтручання в навчальний процесса. Мы навчати дітей навіть в власними програмами на методы.

Є право заборона педагогов брати участь політичних заходах. Память ятаєте, звідки раніше збирали народ провладні партіі?

В законі назначают можливість вчителю самостійно вибирати, як i підвищувати кваліфікацію. Мы навчатися там, цікаво в корисно. Години навчання будет зараховані до робочого час. Навіть річна творча відпустка гарантується вчителю.

Головне для шкіл i їх колективів на даному етапі свої права не тільки дворянства відстоювати. Я не боятися реалізовувати нові підходи в навчанні молоді.



Категория: Гламур