Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Якими компетенціями повинен мати ефективний HR


Опубликованно 27.12.2017 01:02

Якими компетенціями повинен мати ефективний HR

На даний момент ніхто не розглядає HR-фахівця як кадровика, рекрутера або просто сервісний підрозділ.

Сьогодні головним завданням HR в компанії є стратегія управління людськими ресурсами і контроль того, наскільки вона відповідає цілі бізнесу і допомагає його розвитку. Тому щоб бути максимально ефективним, такий фахівець повинен розуміти всі ключові бізнес-процеси: продукт або технологію надання послуг, маркетинг, фінансову модель, продажу та ін.

Більш того, сучасний HR повинен володіти певним набором компетенцій, і проактивність, на мій погляд, основна з них. У це поняття варто вкласти здатність і готовність виходити за рамки звичних обов'язків, вміння дивитися ширше, нестандартно мислити, швидко адаптуватися до змін, пропонувати ідеї, які дозволять поліпшити процеси і результати. І насправді дуже мало людей проактивні, більшість просто не починає діяти без вказівки від керівника. Але це глобальна проблема, яка зачіпає різні області.

Безумовною перевагою HR-фахівця я б назвала психологічну освіту, так як взагалі вважаю, що за великим рахунком така освіта потрібна всім. Уміння розбиратися в людях (як у собі, так і в оточуючих), в їх поведінці і мотиви, вибудовувати продуктивні відносини з іншими — ці навички будуть корисними не тільки для побудови успішної кар'єри, але і щасливого життя в цілому. І дуже допоможуть у роботі з внутрішніми комунікаціями — однієї з найважливіших завдань HR, безпосередньо впливає на бізнес-процеси та ефективність співробітників.

Тут є три основні цілі, які варто відзначити. Перша — це, звичайно ж, розвиток правильної корпоративної культури: цінності, місія, стратегія, корпоративний кодекс. Співробітник повинен розуміти, наскільки вони підходять і відповідають його особистим принципам, чи зможе вона бути ефективним і розвиватися далі в цій системі.

Друга — це підвищення залученості співробітників за рахунок розуміння глобальних цілей організації і усвідомлення свого вкладу в загальні результати. Якщо я усвідомлюю, як моя "маленька" робота щодня впливає на "великі" результати, то працюю більше залучено, так як розумію свою причетність до успіху всієї компанії.

Ну і третя — це підвищення ефективності співробітників за рахунок доступності всієї необхідної інформації для роботи: хто за що відповідає в організації, до кого я можу звернутися для вирішення якогось питання, де і як я можу отримати необхідні ресурси для виконання завдання. Такі прості речі, як актуальна структура, функції та контакти співробітників, описані бізнес-процеси, бланки заявок і т. д. можуть значно підвищити швидкість вирішення проблем та виконання завдань працівниками.

Ідеальний HR — це лідер, який відчуває бізнес, в якому працює, навчається і знає всі тренди. Наприклад, в останні кілька років в HR-середовищі набирає популярності Talant Recruiter. Такий фахівець дивиться на організацію в цілому, розуміє її потреби в кожному напрямку, мислить стратегічно. Він не обмежений заявкою на підбір персоналу, а оцінює потенціал ринку праці, з одного боку, і внутрішній потенціал (talent pool) організації з іншого. На підставі комплексного аналізу всіх факторів пропонує оптимальне рішення щодо заповнення вакансії. Але такого фахівця нелегко знайти як телеком, ІТ, так і в будь-якій іншій сфері. У нас в країні дуже мало якісних освітніх продуктів у сфері сучасного HR, тому ті деякі фахівці, хто є на ринку, дуже швидко ростуть і стають керівниками або йдуть у консалтинг. Тому найнадійніший спосіб отримати у свою команду професійно HR — виховувати і вчити самостійно.



Категория: Экономика