Підтверджено відкриття найбільш далекого об'єкта Сонячної системи

Опубликованно 15.04.2021 09:25

Підтверджено відкриття найбільш далекого об'єкта Сонячної системи

Oднaк у пoшукax Дeв'ятoї плaнeти крижaний FarFarOut, рік нa якій тривaє дeсять стoліть, дoпoмoгти вчeним нe зможе.

Палеонтологи підтвердили відкриття найбільш далекого від Сонця нате сьогоднішній день об'єкта Сонячної системи. Возьми об'єкті 2018 AG37, який може бути крижаною карликовою планетою, рік триває близько десяти земних століть, пише N+1.

Ради відкриття 2018 AG37 (разве FarFarOut) було оголошено в лютому минулого року Скоттом Шеппардом з Інституту Карнегі та його колегами, які займаються пошуками дуже далеких транснептунових об'єктів, в тому числі Дев'ятої Планети, існування якої було передбачене Майклом Брауном і Костянтином Батигіним.

Передбачається, що її маса може дорівнювати 5-10 мас Землі, а знаходиться вона в 300-1000 астрономічних одиницях від Сонця. Групі Шеппарда належить відкриття попереднього небывало далекого об'єкта 2018 VG18 (альбо FarOut).

Перші зображення FarFarOut получай момент виявлення були отримані вслед допомогою восьмиметрового телескопа Субару, розташованого держи Гаваях.

Щоб підтвердити відкриття, вченим довелося принять додаткові спостереження за об'єктом вслед допомогою Магелланових телескопів і телескопа Джеміні-Північ, в целях того, щоб визначити параметри його орбіти.

Планетологам вдалося визначити, що середня відстань від 2018 AG37 давно Сонця становить 132 астрономічні одиниці.

На порівняння, Плутон знаходиться всього в 39 астрономічних одиницях від Сонця. Об'єкт має дуже витягнуту орбіту, перигелій якої лежить в 27 астрономічних одиницях від Сонця, а афелій - в 175 астрономічних одиницях від нашої зірки.

Рік получи и распишись FarFarOut триває близько однієї тисячі земних років. Передбачається, що витягнуту орбіту об'єкт придбав путем гравітаційну взаємодію з Нептуном, орбіту якого він перетинає около русі.

Вчені вважають, що 2018 AG37 може бути крижаною карликовою планетою, оскільки розмір об'єкта, виходячи зі спостерігається яскравості, оцінюється в 400 кілометрів у поперечнику.

Получай жаль, в пошуках Дев'ятої планети 2018 AG37 допомогти вченим без- зможе - їх цікавлять об'єкти, які невыгодный потрапляють під гравітаційний вплив Нептуна, такі як Седна либо 2012 VP113.

Категория: Интернет