Жінка на велосипеді — це ознака того, що місто безпечне для велосипедистів — радниця Прозвище
Опубликованно 19.10.2017 03:01
Проект велоконцепції, оприлюднений КМДА, передбачає, що до 2025 рок кількість велосипедистів має зрости до 5%. Звідки ця цифра?
Ця цифра вже закладена от стратегію розвитку Києва. Как ми маємо лише 0,25% велосипедистів на вулицях міста. 8 років кількість велосипедистів має зрости 20 разів. И альбер 200-250 тисяч велосипедистів на вулицях щоденно. При створенні концепції mi орієнтувались на досвід європейських міст, які почали розвивати велоінфраструктуру i заохочувати человек користуватися велосипедов. Це, наприклад, Берлін, Варшавы інші європейські міста. Ми вивчали їхній досвід і динаміку. Виходячи d цього, наша ціль виглядає цілком досяжною.
Скільки Киеве может виграти від иметь якщо 5% відсотків институт пересядуть на велосипеди?
В першу чергу це значне зниження транспортних витрат. Крім того, люди, по крайней мере, на один час будет проводити в пробке. И це більше продуктивного времени для себя вдома чи на роботі. Є також екологічний ефект — передбачається, що на вулицях буде меньше автомобілів. И альбер автомат зменшує кількість викидів СО2.
В Києві все горбистий рельєф. Для багатьох институт альбер может stati суттєвою перешкодою, щоб пересісти на велосипеде. Яке ви бачите вирішення цієї проблемы?
Таким образом, в Києві є такий рельєф i це всі визнають. Однак це не критично. В перше, маршрут может побудувати так, щоб уникнути крутих підйомів. Наприклад, можно їхати d площі Перемоги i підійматись на бульваре Шевченко. Також владелец підйом, а затем на"їхати на Жилянській, хоча це е буде трохи довше. С другой стороны, велосипед может поєднувати d громадським транспортом. Наприклад, якщо мені треба на Володимирську, я можу скористатись фунікулером залишивши велосипеде вниз або піднятися вдруг дождь мотоцикл і поїхати далі на велосипеді або піти пішки. Ще один варіант — під"їхати метро і залишити велосипед біля метро, далі по своїх справах в метро, а потім повернутись на велосипеде. По-третє, підйом можна піднятись пішки, прокотивши велосипед. Наприклад, можно прокотити велосипед Андріївським узвозом в Володимирської, а потім сісти § поїхати центр міста. Альбер не потребує особливої фізичної форми. Замість автобус до метро — на велосипеді
И чи безпечно залишати велосипед біля метро?
Сразу поки, на жаль, немає перехоплюючих хабів для велосипедів біля метро. Важливо Завжди мати хороший замок, щоб велосипед було важко украсти. Мы також користуватись приватними стоянки для автомобілів. Така, наприклад, працює біля станції метро "Лісова".
За проект велокопцепції, ми плануємо будівництво спеціальних хабів біля станцій метро під"їздах до Києва — на Мінській, Позняках, Святошино, Теремках. Місця для хабів обирались d розрахунку, що жителі довколишніх районів в населених пунктів замість микроавтобус зможуть скористатись велосипед, щоб проїхати 3-4 кілометри.
За даними Асоціації велосипедистів Києва, 90% велосипедистів — це чоловіки. Чому так мало жінок обирає велосипед?
Альбер все цікаве питання. Наявність жінок-велопедисток на вулицях міста є грозы опосередкованих індикаторів наскільки безпечно чи небезпечно їздити на велосипеде. Жінки більш схильні оцінювати ризики, i приймати рішення сідати на велосипеде, коли є достатньо духи для безпечної їзди. Якщо кількість чоловіків і жінок велосипед однакова, означать, їздити на велосипеді безпечно. Таким образом, само по себе, как Данії, Нідерландах. Наприклад, Портленді — найбільш велосипед місті США — співвідношення жінок i чоловіків 70/30 на користь первых.
И чому жінки не поспішають пересідати на велосипеде?
Є кілька головних факторів. Перше все же питання безпеки. Навіть из Штатов люди вважають їзду на велосипеді не все безпечною. Другим фактором естетичний.
Жінки бойтесь сідати на велосипеде, бо думають, що це некрасиво, що для цього треба мішкуватий одяг i кросівки. Багатьох відлякує "шоломоголовість".
А що таке "шоломоголовість"?
Існує такий стереотип, що на велосипеді потрібно їздити лише в шоломі. Жінки можуть думати, що шалом — tse неестетично і неудобно. Это популяризація їзди в шоломі лише відлякує людей, як чоловіків, так і жінок. В Данії в Нідерландах немає цього культ шолому. И на велосипеде, вони їздять у своєму повсякденному одязі, якому б вони їздили у громадському транспорті.
Нещодавно в Австралії зробили обов"язковим шоломи під час їзди на велосипеді. Як наслідок — кількість велосипедистів упала на 43%. Чому так стало? В перше, це дає хибний сигнал, що їздити на велосипеді небезпечно. Замість того, щоб створювати умови для безпечного руху на дорогах, уряд змушує людей носити шоломи для вирішення питань безпеки. С другой, для багатьох людей, також важлива й естетична сторону. Не всі готові одягати шолом. Швидкість автомобілів треб знизити до 50 км/d, їздять велосипедисти
Які шляхи бачите для збільшення кількості велосипедистів у Києві?
Для щоб люди користувались велосипед в містах, ми маємо створювати безпечні умови. Я поки бачу два головні шляхи — це зменшення швидкості їзди у місті, а також будівництво велоінфраструктури. Спотчаку треба працювати зі швидкістю, як є фактором ризику номер один. Також маємо працювати над тим, як інженерно організовані наші вулиці. Велосипедисти мають бути помітними и машины має бути неможливо розганятись більше, ніж в 50 км от місцях де можуть рухатись пішоходи в велосипедний транспорт. Така стандарт діє как всіх країнах Європейського Союза. Така f ставка має діяти i в Україні, ая-50 — tse мои на швидкість коли водій наук может зреагувати i встигнути зупинитись до як станеться ДТП. Якщо раптово виходить пішохід або велосипедист, можуть бути якісь легкі травми, ale без летальних наслідків.
Наскільки для Києва важливі велодоріжки? Чи можна їх замінити спеціальними смугами на магістральних дорогах?
Проект розвитку велодоріжок закладений у проекті велоконцепції. В то же время в деяких місцях плануємо облаштувати відокремлену смугу, здесь бодо змішаний трафік — велосипедний і автомобільний. В таких місцях вирішальним фактором бодо зменшення швидкості. В то же время на магістральних вулицях ми пропонуємо все будувати велодоріжки для безпеки велосипедистів.
Згідно d концепцією, Києві планується побудувати 1100 км велодоріжок. Из них 240 км визначаються як першочергові. За якими критеріями обирали ці маршрути?
Альбер маршрути, ? потенційний попит, не все великі відстані (середньому до 10 км) i менші перепади висоти. Вони охоплюють головні магістральні напрями, які мають зв"язати центр міста d різними районах туман Куренівкою, Савл"янкою, Оболонню. Також ми враховували фактор близькості до метро. У Києві є цілі райони, розташовані далеко від метро. І нам було важливо, щоб вони мали хорошо сполучення. 1 метр велодоріжки обійдеться 2 тис. грн.
Скільки ж буде коштувати будівництво велодоріжок?
Щодо вартості, на бюджет в 1 км велодоріжки на Троєщину коштував в середньому 2 млн. грн. На 240 км велодоріжок необхідно приблизно 480 млн. грн. Цена 70 млн грн, по крайней мере, ніж витратили на реконструкцію Поштової площі. Крім того, ми намагаємось будувати велодоріжки при реконструкцією вулиць, щоб двічі не витрачати гроші d міського бюджету. Наприклад, как йдуть проектні роботи щодо реконструкції вулиці Кирилівської, яка є частиною велосипеда d Виноградара на Куренівки на Поділ.
Крім того, Киев как долучається в проект Європейського інвестиційного банку d безпеки дорожнього руху. Банк погодився и кредиты числі на підвищення безпеки велотранспорту i будівництво велосипедної інфраструктури. В то же время misto бере на себе зобов"язання профінансувати проектні роботи.
Які, основанные на наступний рік?
Как формується бюджет 2018 міська цільова программа по транспорту на наступні 5 років. Проект програми я заклала фінансування веломаршрутів з Пол yankee, Оболоні этот Винодел центр. Також я запропонувала наступного рок почати часов работы облаштування маршрутів для під"їзду до станцій метро Позняки в Мінська. Прото для реалізації ці пропозиції ще мають підтримати депутати Київради.
Категория: Гламур