Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Як малому бізнесу купувати у Китаю: 3 найчастіших питання підприємців та відповіді на них


Опубликованно 02.11.2017 03:19

Як малому бізнесу купувати у Китаю: 3 найчастіших питання підприємців та відповіді на них

Який товар мені вибрати?

Кожен підприємець повинен знати і відчувати свого клієнта — стежити не тільки за існуючим попитом, але і за основними тенденціями у своїй категорії товарів. Крім цього, добре розбиратися у своїй категорії товарів та кожному товарі конкретно, чітко розуміючи всі його характеристики, переваги і недоліки.

Парадокс, але найбільш часте запитання, яке задають початківці підприємці, звучить так: "Який товар мені вибрати? Що з Китаю найкраще продається? Вудка або кросівки, а може ось той фітнес-трекер?". Відповідь проста — продавати можна абсолютно все, в чому ви розбираєтеся. Оптові замовлення або маленька партія?

Важливо бути чесним перед самим собою і не мати завищених очікувань. Якщо у підприємця немає 100% впевненості у виконанні наміченого китайським постачальником плану продажів, краще відмовитися від оптових замовлень або нереальних планів по вартості відвантаженого товару.

Більш правильним рішенням буде знайти постачальника, який зможе забезпечити товаром незалежно від обсягів продажів — від 1 одиниці до 100 і більше. Повірте, таке дійсно існує. Є дуже поширений стереотип, що з Китаєм можна працювати тільки так: об'єкт, тільки під замовлення, тільки брендинг, тривала і складна розмитнення. Немає. Не варто закладати майно, щоб банк кредитував вас для закупівлі контейнера товару з Китаю. Якщо ви постараєтеся, зможете знайти потрібного вам постачальника. Яку ціну мені потім встановити на свій товар?

Перше і найважливіше, що необхідно зробити — провести аналіз ринку серед конкурентів. Отримавши підсумковий результат, пам'ятаємо, що впадати в крайнощі погано не тільки в звичайному житті, але й у бізнесі. Спроба демпінгувати ринок шляхом штучного заниження ціни суто для первинного залучення уваги клієнта, може закінчитися плачевно. Людям властиво не довіряти товарів із занадто низькою ціною, особливо, якщо мова йде про маловідомої марки.

Є випадки, коли клієнти, дивлячись на дуже низький цінник, нервово перепитували вартість у служби підтримки, і в підсумку, так і не наважившись ризикнути, йшли без покупки. Хоча вони могли б і купити товар навіть за ціною в 1,5 рази вище запропонованої. Ви завжди можете продавати товар, ціну на яку встановіть вище середньоринкових, проте пам'ятайте, що вартість зобов'язує вас дотримуватися і якість.

Разом 3 секрети успішних малих бізнесів, які працюють з Китаєм: усвідомлення своїх можливостей; знання своєї ніші; зрозуміла система ціноутворення.

20 жовтня в Києві в НСК Олімпійському пройде Get Business Festival, де маркетинг-директор Meest China Ольга Кащенко розповість про те, як малому і середньому бізнесу купувати у Китаю.

Квитки вже у продажу

var widgetOptions = {bg_color: 'fcfcfc', id: 942281, lang: 'uk', tickets_type: '35550'}; (function() { var script = document.createElement('script'); script.type = 'text/javascript'; script.async = true; script.src = "https://2event.com/js/widget-tickets.js"; document.getElementsByTagName('head')[0].appendChild(script); })();



Категория: Экономика