Які країни купують українські ялинкові іграшки
Опубликованно 26.12.2017 16:49
Більшість виробників ялинкових іграшок зосереджена в західних областях України. За даними операторів ринку, частка української продукції на вітчизняному ринку становить 25-30%.
В останні роки більшість ялинкових іграшок, вироблених в Україні, йдуть на експорт. Така тенденція виникла з двох причин: українці економлять на ялинкових іграшках і переходять на дешеву китайську продукцію.
Ялинкові іграшки українського виробництва продаються в 25 країнах світу. У 2016 обсяг експорту іграшок склав $5,3 млн, з яких 63,3% було реалізовано в країнах Європи. Як і роком раніше основними покупцями ялинкових прикрас стали Німеччина, Нідерланди, Польща та Швейцарія.
За 9 місяців 2017 року в країни Європейського союзу українські компанії відправили іграшок на загальну суму $3,4 млн, що становить 71,57% від загального обсягу експорту. Це вище минулорічного показника на 13,3% ($3 млн). Основними покупцями залишилися Нідерланди, Німеччина, Польща та Швейцарія.
Популярність українських новорічних іграшок європейських споживачів викликана співвідношенням ціни і якості.
Імпорт товарів категорії "вироби для новорічних свят" в 2016 році склав $6,1 млн. Основний постачальник — Китай з часткою у 98,1% ($6 млн).
За 9 місяців 2017 року обсяг імпортованої продукції в Україну склав $2,7 млн. Така різниця обсягів поставок пояснюється сезонністю — найбільший обсяг імпорту припадає саме на листопад — грудень, що не враховано в статистиці поточного року. Як і роком раніше основу імпорту за 9 місяців 2017 року становить китайська продукція. Частка дорожчої продукції з Європи в даному періоді займала 3,9%.
Ціни на ялинкові іграшки залежать від діаметра і матеріалу, з якого зроблена іграшка (скло або пластик), а також складності розпису (наявності ручної роботи).
Так новорічні кулі з художнім розписом діаметром 100 мм можна придбати від 90 до 200 грн за іграшку.
Каналів збуту новорічних прикрас сьогодні велика кількість. Їх можна придбати у спеціалізованих магазинах для декору, DIY-магазинах, так і в інших супермаркетах, торгових центрах, інтернет-магазинах, а також на ринку.
Асортимент продукції залежно від каналу збуту відрізняється. Приміром, на ринку найбільш ходовими є більш низькі за ціною вироби з пластмаси, тоді як в організованій роздробі представлена продукція з скла.
Категория: Экономика