Новий Nissan Juke змінив тактику, але не перестав удивлятьАктуально
Опубликованно 14.07.2020 07:05
Новий Juke перестав сперечатися з трендами – і, знову-таки, тільки виграв. Час розкидати каміння і час збирати.
БЕЗУМОВНО ГАРНИЙ
Думки з приводу зовнішності першого Nissan Juke кардинально різнилися. Одні закохувалися в нього з першого погляду, інші крутили пальцем біля скроні. Дизайн нового покоління Juke вже не викличе палких суперечок: перші закохаються знову, другі вже просто звикли.
Шанувальники бунтарства минулого Juke знову знайдуть його в сміливому образі передній частині кросовера – ріка часу обточила, мабуть, лише самі гострі кути дизайнерської концепції. Дизайнери не наважилися відмовитися від найважливішого родового ознаки Juke, зберігши багатоповерхову головну оптику.
Але зміни, звичайно, є. Колишні ходові вогні сложноописуемой форми змінилися на стрімкі вузькі смужки, в фарах тепер ясно читається буква Y. Помітно рельєфніше капот, мужніше боковини... На цьому тлі старий Juke дійсно виглядає старим: молодість і авангардизм спадкоємця очевидні та беззаперечні.
ВИКЛИКАЮ БАЗУ
Коротка колісна база кросовера першого покоління звичайно, додавала йому верткости в поворотах, але викликала гучне бурчання задніх пасажирів. Інженери нового Juka як слід прислухалися до них, витягнувши базу майже на 10 див. Колін задніх пасажирів дісталися додаткові 6 см, а багажник взяв гешефт літрами: його обсяг зріс на 20%, і тепер він вміщує 422 к.
Просторіше, об'ємніше, комфортніше – Nissan Juke тепер бажає не стільки епатувати ринок, скільки вміло підкорятися його вимогам. Пам'ятайте консоль колишнього Juke, виконану в стилістиці мотоциклетного бака? Концепція помінялася, байкерська тема не пережила зміну поколінь. Ергономіка від цього тільки виграла, оскільки солідний важіль керування варіатором, выраставший з «бака», частково перекривав нижні клавіші керування мікрокліматом. Тепер консоль прийняла більш спокійну форму, важіль розташований нижче, а головним вау-фактором стали передні сидіння. Вони моноформные, тобто спинка і підголовник виконані єдиним елементом. Так, підголовник не регулюється по куту нахилу, і це мінус. Але конструкція виглядає оригінально, а це плюс: новий Juke пропонує явно найцікавіші в класі крісла.
ПОРА ДОРОСЛІШАТИ
В цілому інтер'єр нового кросовера став куди більш солідним: ви не дізнаєтеся, пересівши сюди зі старого. Зникли забавні кулясті крутилки кліматичної системи, графіка екранів більше не нагадує перші Nintendo. Над консоллю виріс центральний дисплей – квітчастий, чуйний, і досить зручне меню. Верх приладовій панелі тепер м'який, а четырехспицевый кермо витончено підрізане в нижній частині.
Дуже радує поява Apple CarPlay і Android Auto – правда, зв'язати смартфон з медіацентром Juke можна тільки по дроту. Крім того, кросовер другого покоління пропонує європейцям серйозний набір систем активної безпеки і комплекс напівавтономного водіння ProPilot, що включає адаптивний круїз і систему утримання автомобіля в своїй смузі.
ОДИН НА ВСІХ
Ламати голову над вибором їздового заліза особливо не доведеться. Новий Nissan Juke пропонує тільки літровий бензиновий мотор і тільки передній привід. А значить, і задня підвіска у всіх Juke тепер теж однакова: торсіонна балка.
До комфорту причіпок немає: Nissan Juke навіть на максимальних «ковзанках» показав себе цілком комфортним. Що ж стосується керованості, то вплив збільшенням колісної бази тут вміло зведено до мінімуму. Nissan Juke не став товстим і неповоротким, азарту йому вистачає навіть з невеликим запасом.
Невеликий – це і про двигун теж. Єдино можливий – літровий турбований трициліндровий, що розвиває потужність-117 к. с. Рівно стільки ж пропонував колишній 1,6-літровий атмосферник. Але крутний момент виріс з 158 Нм до 180 Нм або навіть до 200 Нм завдяки функції Over Torque.
Найбільш активно Juke реагує на акселератор на швидкостях до 120 км/год, після чого ентузіазм кросовера очікувано гасне: позначається невеликий об'єм двигуна. Зате витрата невеликий, близько семи літрів на сотню в змішаному циклі.
Цікаво, що Juke другої генерації розпрощався з варіатором: в якості альтернативи 6-ступінчастою механіки запропонований 7-ступінчастий робот з подвійним зчепленням DCT7.
Ще цікавіше, що цей робот виявився помітно різкіше, ніж фольксвагенівська DSG, особливо в спортивному режимі і на низьких передачах: здається, Juke зібрався виграти всі світлофорні гонки світу. І саме це прагнення – бальзам на душу тим, хто не любив варіатор минулого Juke, нехай навіть той був і непоганим.
Правда, на відміну від німецьких машин, робот не спритніше механіки при розгоні, як раз навпаки: з DCT7 кросовер обіцяє сотню через 11,1 с проти 10,4 з у трехпедального Juke.
Але ця різниця, як розумієте, нічого не вирішує. Вирішує дизайн, комфорт і оснащення, а з цих позицій важко заперечити лідерські якості Juke.
Новий Nissan Juke змінив тактику, але не перестав дивувати
Колишній Juke виступивши проти загальноприйнятих стандартів і здобув успіх: на європейському ринку кумедний окатий малюк розійшовся тиражем більше мільйона примірників.Новий Juke переставши сперечатися із трендами – і, знову-таки, лише виграв. Час розкидати каміння, і час збирати.
БЕЗПЕРЕЧНО ГАРНИЙ
Думки з приводу зовнішності першого Nissan Juke кардинально різнилися. Деякі закохувалися в нього з першого погляду, інші крутили пальцем біля скроні. Дизайн нового покоління Juke вже не спричинює палких суперечок: перші закохаються знову, другі вже просто звикли.
Шанувальники бунтарства минулого Juke знову знайдуть його у сміливому вигляді передньої частини кросовера – річка годині обточила, мабуть, лише найгостріші кути дизайнерської концепції. Дизайнери не наважилися відмовитися від найважливішої родової ознаки Juke, зберігши багатоповерхову головну оптику.
Альо зміни, звичайно, є. Колишні ходові вогні складної форми змінилися на стрімкі вузькі смужки, у фарах тепер ясно читається буква Y. Примітно рельєфніший капот, мужні боковини... На цьому тлі попередній Juke дійсно виглядає старим: молодість та авангардизм спадкоємця наочні та безперечні.
ВИКЛИКАЮ БАЗУ
Коротка колісна база кросовера першого покоління звичайно додавала йому спритності у поворотах, але спричинювала гучне бурчання задніх пасажирів. Інженери нового Джука прислухалися до них та подовжили базу майже на 10 див. Колінам задніх пасажирів дісталися додаткові 6 см, а багажник взявши гешефт літрами: його обсяг зріс на 20%, і тепер він вміщує 422 к.
Просторіше, об'єднання об'ємніше, комфортніше – Nissan Juke тепер бажає не стільки епатувати ринок, скільки вміло підкорятися його вимогам. Пам'ять пам'ятаєте консоль колишнього Джука, виконану в стилістиці мотоциклетного бака? Концепція змінилася, байкерська тема не пережила зміну поколінь. Ергономіка від цього тільки виграла, оскільки солідний важіль управління варіатором, що виростав з «бака», частково перекривав нижні клавіші управління мікрокліматом. Тепер консоль прийняла більш спокійну форму, важіль розташований нижче, а головним вау-фактором стали передні сидіння. Смороду моноформні, тобто спинка та підголівник виконані єдиним елементом. Так, підголівник не регулюється за кутом нахилу, і це мінус. Альо конструкція виглядає оригінально, а це плюс: новий Juke пропонує явно найцікавіші у класі крісла.
ПОРА ДОРОСЛІШАТИ
У цілому інтер'єр нового кросовера тепер більш солідний: ви не впізнаєте його, пересівши сюди зі старого. Зникли кумедні кулясті крутилки кліматичної системи, графіка екранів більше не нагадує перші Nintendo. Над консоллю виріс центральний дисплей – квітчастий, з досить зручним меню. Верх приладової панелі тепер м'яка який, а чотиришпицеве кермо витончено підрізано у нижній частині.
Дуже тішить поява Apple Car Play та Android Auto – щоправда, зв'язку зв'язати смартфон із медіацентром Juke можна тільки по дроту. Крім того, кросовер іншого покоління пропонує європейцям серйозний набір систем активної безпеки та комплекс напівавтономного водіння ProPilot, що включає адаптивний круїз і систему утримання автомобіля у своїй смузі.
ОДИН НА ВСІХ
Мізкувати над вибором їздового заліза особливо не доведеться. Новий Nissan Juke пропонує тільки літровий бензиновий двигун і лише передній привід. Тож і задня підвіска у всіх Juke тепер однакова: торсіонна балка.
До комфорту причіпок немає: Nissan Juke навіть на шинах максимального розміру показавши себе цілком комфортним. Що ж стосується керованості, то вплив колісної бази, що збільшилася, тут вправно зведено до мінімуму. Nissan Juke не ставши товстим і неповоротким, азарту йому вистачає навіть з невеликим запасом.
Невеликий – це і про двигун теж. Єдино можливий – літровий турбований трициліндровий, що розвиває потужність 117 к. с. Стільки ж пропонував колишній 1,6-літровий атмосферник. Альо крутний момент виріс з 158 Нм до 180 Нм або навіть до 200 Нм завдяки функції Over Torque.
Найбільш активно Juke реагує на акселератор на швидкостях до 120 км/год, після чого ентузіазм кросовера очікувано гасне: позначається невеликий обсяг двигуна. Проте витрата невелика, близько семи літрів на сотню в змішаному циклі.
Цікаво, що Juke другої генерації розпрощався із варіатором: в якості альтернативи 6-ступінчастій механіці запропонований 7-ступінчастий робот із подвійним зчепленням DCT 7.
Ще цікавіше, що цей робот виявився помітно різкішим, ніж фольксвагенівська DSG, особливо у спортивному режимі та на низьких передачах: здається, Juke зібрався виграти всі світлофорні гонки світу. І саме це прагнення – бальзам на душу тим, хто не любив варіатор минулого Juke, нехай навіть тієї був і непоганим.
Щоправда, на відміну від німецьких машин, робот не спритніший механіки при розгоні, аж навпаки: з DCT 7 кросовер обіцяє сотню через 11,1 с проти 10,4 з у трипедальних Джуках.Альо ця різниця, як бачите, нічого не вирішує. Вирішує дизайн, комфорт і оснащення, а по цих позиціях складно оскаржити лідерські якості Juke.
Інформація надана в порядку ст. 10 Конституції України та ст. 6 Закону України Про національні меншини в Україні
Категория: Авто