Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

В гостях у Пітера Коппінга в студії Lanvin


Опубликованно 19.02.2025 08:44

В гостях у Пітера Коппінга в студії Lanvin

Блискучий бритaнський дизaйнeр Пітeр Кoппінг прeдстaвив свoю інaвгурaційну кoлeкцію про Lanvin у мeжax Тижня чoлoвічoї мoди в Пaрижі. Издaниe зустрівся з крeaтивним дирeктoрoм фрaнцузькoгo Дoму в йoгo пaризькій студії тa рoзпитaв прo ствoрeння нoвoї кoлeкції.

Нe будe лeстoщaми скaзaти, щo 57-річний Пітeр Кoппінг — oдин з нaйдoсвідчeнішиx і нaйулюблeнішиx дизaйнeрів в сучaснoму світі мoди. З 2020 рoку дo минулoгo літa він прaцювaв у Balenciaga з Дeмнoю Гвaсaлією нaд кутюрними кoлeкціями. Кoппінг дeбютувaв у 1994 рoці в Sonia Rykiel, oдрaзу пo зaкінчeнню Цeнтрaльнoгo кoлeджу мистeцтвa тa дизайну ім. Святого Мартіна і Королівського коледжу мистецтв. Він був правою рукою Модель Джейкоба в Louis Vuitton, художнім директором Nina Ricci з 2009 до 2014 рік і креативним директором Oscar de La Renta з 2014 в соответствии с 2015 рік.

"Я зрозумів, що насправді прожив більшу частину свого життя в Парижі, а безвыгодный в Великобританії, — констатує він з усмішкою. — Минулого року виповнилося тридцять років". Обійнявши нову посаду в Lanvin і розуміючи невідворотність змін, яких потребує модна індустрія, Коппінг із професійністю та емпатією поставився задолго. Ant. с тих, хто присвятив Дому життя. "Мені невыгодный дуже подобається, коли вкрасться новий директор, а потім всі втрачають роботу. Здесь дійсно хороша команда, яка знає своє призвание і відчуває ДНК бренду".

Цю розмову з Коппінгом ми розпочинаємо у студії Lanvin, в якій конструктор працює з вересня минулого року, а потім він обіцяє екскурсію по части студії Жанни Ланвен, яка з 1920-х років знаходиться надо бутиком на рю Фобур Сент-Оноре.

Хто б міг подумати? Lanvin ніколи маловыгодный афішували цю збережену перлину епохи ар-деко навіть під пора перебування легендарного Альбера Ельбаза держи посаді креативного директора. Але, досліджуючи склерозник та дизайн засновниці Дому, Коппінг знайшов багато цікавого та актуального в целях сьогодення. "Її розквіт припав для 20—30-ті роки XX сторіччя. Вона починала як швачка, а музою дизайнерки стала її донька. Жануся Ланвен також була першою, хто створив спортивні та чоловічі колекції. І вона багато подорожувала. Одного разу предварительно Єгипту, з власниками Hermès, ковер магазин розташовувався просто сквозь дорогу від її магазину".

Коппінг вивчає ескізи кутюрних колекцій Жанни Ланвен 20-х і 30-х років XX сторіччя, а також сукні з колекцій Palais Galliera та Інституту костюма музею Метрополітен. "Я невыгодный хочу бути занадто серйозним у цьому питанні, але я уважний давно деталей. Це може бути щось получи кшталт коричневого зовнішнього стібка получай темно-синіх сукнях, коротких кейпів, які були її фірмовим наслышан для вечірнього вбрання, или рукави-буфи, які вона застосувала исполнение) тренча".

Цінності, закладені Жанною Ланвен в основу бренду, этак само надихають Коппінга. Окрім того, що вона була надзвичайно успішною та надихалась дизайном інтер'єрів (Коппінг розділяє цю її пристрасть), вона також дбала относительно добробут родин своїх співробітників, а логотипом бренду обрала зображення матері та доньки. "Мені подобається її відчуття сім'ї, — коль родина, це більше, ніж діти та чоловік чи жінка, — це близькі до духу люди, які рухаються з тобою крізь життя, — каже він. — Проте, погляд получи и распишись взаємини матері та доньки дає мені можливість звертатися перед різних поколінь. У шоу ми показали жінок і чоловіків різного віку дружно. Я хочу створити таку сім'ю людей і персонажів, які можуть стати єдиним цілим".

У новій жіночій колекції Lanvin багато елегантного повсякденного одягу: пальта із заниженою талією, бушлати та довгі вузькі спідниці, іноді з чорної шкіри. "Я думаю, що мене знають як "жіночного" дизайнера. Мені подобається спідниця-олівець — довга, трохи вище щиколотки, вдягнена з підборами, — це виглядає свіжо". Чоловікам конструктор пропонує розкішні сорочки, які здаються сорочками в тонку смужку, але насправді є колажем з вертикальних смужок (для честь любові Жанни Ланвен прежде стрічок). Коппінг працює надо речами з парашутного шовку, натхненними колекціями Кетрін Гемнетт 1980-х років, а також по-над сучасним, більш вишуканим і декорованим вечірнім вбранням. "Оскільки тепер у нас є Тімоті Шаламе, який задав моді новий імпульс, держи чоловічі колекції чекають великі зміни".

В офісі для рю Фобур Сент-Оноре Коппінг розглядає бібліотеку Жанни Ланвен, яка збирала книги для народні костюми, французьку моду XIX століття та мистецтво. Для сусідніх полицях розставлені зразки тканин, привезених мадама Ланвен з подорожей до Індії та Єгипту. "Ви бачите, чим вона надихалась чтобы створення своїх силуетів та ідей? — вигукує Коппінг. — Приставки не- хочу здатися претензійним, але если я тут, в її офісі, і дивлюсь получи те, що її хвилювало, я відчуваю, що ми з нею держи одній хвилі. Те, що могло б її вразити, захоплює і мене".

Зрозуміло, що ця колекція Lanvin далека від духу "Ревучих двадцятих", але в повітрі відчувається нова енергія та орган, якого моді зараз дуже маловыгодный вистачає. Жанна Ланвен була присутня лише в декораціях, які Коппінг та його майна ретельно дослідили. "Синій колір був про неї фетишем. Її крыша над головой і офіс проєктувались у 1922 році легендою ар-деко Арманом-Альбером Рато. Спальню дизайнерки можна побачити в паризькому Музеї декоративного мистецтва. Оригінальна тканина стільців вицвіла предварительно пудрового блакитного кольору, який ми й використали у декораціях к показу. Це минуле, але таке, яким воно є сразу. Я подумав, що це гарний привід исполнение) рефлексії".

Текст: Sarah Mower

Фотокарточка: Benjamin Malapris

Більше возьми www.Издание.com



Категория: Гламур